Nabepalingen nu ook aan te vragen per e-mail
Wij willen u informeren over een wijziging in het aanvraagproces voor nabepalingen.
Naast telefonisch aanvragen kunnen nabepalingen vanaf heden ook per e-mail aangevraagd worden.
E-mailadres: nabepalingen.scal@ctnl.eurofinseu.com
Minimale gegevens die nodig zijn voor de aanvraag:
- Voorletters
- Man- en meisjesnaam (indien van toepassing)
- Geboortedatum
- BSN (indien niet aanwezig, graag aangeven)
- Afnamedatum
- Aangevraagde nabepalingen
- Naam van de aanvragende arts.
Als niet alle benodigde gegevens zijn verstrekt, kan de aanvraag niet in behandeling worden genomen.
Belangrijke informatie:
- Nabepalingen kunnen tot 7 dagen na de afname worden aangevraagd.
- Indien nabepalingen niet mogelijk zijn (bijvoorbeeld bij ongeschikt of onvoldoende materiaal), ontvangt de aanvrager een standaard e-mail met de mededeling dat de nabepaling niet kan worden uitgevoerd. Hierin staat dat patiënt opnieuw moet worden opgeroepen voor afname en/of afgifte van materiaal.
- Als u geen bericht ontvangt, is uw aanvraag in behandeling genomen.
- Voor het verzenden van gevoelige informatie vragen wij u om uw aanvraag via een beveiligde e-mail (bijvoorbeeld Zivver) te versturen.
Wij hopen dat deze nieuwe werkwijze uw ervaring met ons zal verbeteren.
Mocht u nog vragen hebben over deze verandering, neem dan gerust contact met ons op via relatiebeheer@ctnl.eurofinseu.com.